مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟
سرخط خبرها

نگاهی به بازی های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال | شهرخودرو به مصاف گل گهر سیرجان می رود

  • کد خبر: ۵۲۹۲۸
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
نگاهی به بازی های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال | شهرخودرو به مصاف گل گهر سیرجان می رود
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری ۲ مسابقه شروع خواهد شد. این رقابت‌ها فردا با انجام ۵ مسابقه دیگر ادامه خواهد یافت و بازی تیم‌های پرسپولیس و سپاهان به‌خاطر حضور سرخ‌پوشان در مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا، به زمان دیگری موکول شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ حساس‌ترین بازی فردا را تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهند کرد. در سایر بازی‌ها تراکتور در تبریز از پیکان پذیرایی خواهد کرد و فولاد در شهر اولین‌ها به‌مصاف نفت مسجد‌سلیمان خواهد رفت.


آلومینیوم در چنگال برزیلی‌ها

آلومینیوم اراک از ۲ بازی اخیرش ۴‌امتیاز گرفته و روند رو‌به‌رشدی را آغاز کرده است. این تیم هفته گذشته در یک بازی پربرخورد توانست از پیکان یک‌امتیاز بگیرد؛ البته محسن ربیع‌خواه را به‌دلیل شکستگی پا از دست داد! صنعت‌نفت هم تبدیل به تیم رؤیایی هواداران فوتبال آبادان شده است و اکنون بالاتر از پرسپولیس، تراکتور و سپاهان قرار گرفته است. آلومینیوم ۲ بازیکن دو‌گله به نام حامد پاکدل و سعید باقر‌پسند دارد که این دو، گل‌هایشان را به ماشین‌سازی زده‌اند؛ اما کاپیتان نفت آبادان ۵ گل به تیم‌های مختلف زده و ماشین گل‌زنی زردپوشان آبادانی است. شاید روی کاغذ، بازی نفت آبادان راحت به نظر برسد؛ اما شکست‌دادن آلومینیوم سخت‌کوش در خانه کار دشواری است، به‌ویژه اینکه رسول خطیبی اکنون معتقد است تیمش به شرایط تقریبا هماهنگی رسیده، ولی صنعت به‌دنبال صدرنشینی است.


دوستی رحمتی- قلعه‌نویی؛ این‌بار در سیرجان

تیم قلعه‌نویی در هفته‌های ابتدایی خودش را به‌عنوان یک شگفتی‌ساز معرفی کرد؛ اما ۲ شکست پیاپی مقابل تیم‌های پیکان و صنعت‌نفت آبادان این تیم را به مکان چهارم جدول کشاند. گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای تیم گل‌گهر، تا پایان هفته ششم لیگ با ۶ گل بهترین گل‌زن مسابقات بوده است و توانست رکورد بهترین عملکرد گل‌زنی در ۶ هفته ابتدایی از لیگ دوازدهم تا الان را به نام خود ثبت کند.
 
در سوی مقابل، اما نماینده مشهد که در چند سال اخیر همیشه جزو تیم‌های بالای جدول بوده، در این فصل با از‌دست‌دادن چند بازیکن کلیدی خود و همچنین هزینه کمی که مالک باشگاه برای جذب بازیکنان جدید کرده، از بالای جدول دور شده است. به نظر می‌رسد شاگردان مهدی رحمتی و حتی خود این سرمربی فشار زیادی را برای حضور در بالای جدول تحمل نمی‌کنند و رحمتی بعد از هر شکستی این موضوع را عنوان می‌کند که به‌همراه تیم شهرخودرو یک برنامه بلند‌مدت را دنبال می‌کند که در سال سوم نتیجه خواهد داد.
 
چنین‌برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری در تیم‌های فوتبال کشورمان کم دیده می‌شود و این تیم مشهدی اگر بتواند برنامه‌اش را عملی کند، می‌تواند به‌عنوان یک الگو برای باقی تیم‌ها باشد. از دیگرنکات درخورتوجه این دیدار اولین رقابت امیر قلعه‌نویی و مهدی رحمتی در سِمت سرمربی تیم‌های متفاوت است؛ رقابتی که حتما تداعی‌کننده اتفاق‌ها و حاشیه‌های روابط نه چندان‌خوب این ۲ نفر خواهد بود.


استقلال در انتظار مجوز ستاد ملی کرونا

استقلال برای حفظ صدر جدول از ساعت‌۱۵:۱۵ فردا باید در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به میهمانی سبزقبا‌های ذوب‌آهن برود. آبی‌پوشان هفته گذشته در مشهد برابر میزبان خود با نتیجه ۲ بر ۰ پیروز شدند، اما فکری برای بازی فردا قطعا در ترکیب تیمش تغییراتی را ایجاد خواهد کرد. اولین تغییر که یک تغییر اجباری و شاید هم توفیقی اجباری باشد، بازگشت میلیچ به ترکیب اصلی به‌جای محمد نادری است. نادری که در آخرین دقایق بازی مقابل شهرخودرو آسیب دید و از میدان خارج شد، به شرایط بازی بازنگشته و از‌همین‌رو فکری در جناح چپ خط دفاعی تیمش از میلیچ استفاده می‌کند.
 
دیگر‌تغییر احتمالی آبی‌پوشان که می‌تواند تغییری مهم باشد، شکل‌گیری زوج مسعود ریگی و مهدی مهدی‌پور در مرکز زمین است. مسعود ریگی که یکی از بازیکنان اصلی استقلال به حساب می‌آید و برای این تیم به یک مرکز ثقل در مرکز زمین بدل شده است، بعد از پشت‌سر‌گذاشتن آسیب‌دیدگی که در دیدار مقابل پیکان تحمل کرده بود، به شرایط بازی بازگشته و احتمال اینکه در ترکیب قرار بگیرد، زیاد است. از‌سوی‌دیگر مهدی مهدی‌پور سرانجام در هفته ششم در ترکیب ثابت آبی‌پوشان قرار گرفت و بازی خوبش در این بازی را با یک پاس گل کامل کرد تا فکری نتواند به‌راحتی از کنار نام او عبور کند. از‌همین‌رو احتمال اینکه برای اولین‌بار در این فصل زوج مسعود ریگی و مهدی مهدی‌پور در مرکز زمین آبی‌پوشان شکل بگیرد، وجود دارد.

ذوب‌آهن در لیگ بیستم تحت هدایت رحمان رضایی بازی‌ها را شروع کرده، اما کسب ۳ تساوی و ۲ شکست در ۵ بازی باعث شده است که آن‌ها با کسب ۳‌امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار بگیرند. ذوب‌آهن در هفته‌های ابتدایی اعتراض زیادی به داوری‌ها داشت و بعد از آن تیم سبز‌و‌سفید پوش شهر اصفهان تحت‌تأثیر کرونا شرایط عجیبی را تجربه کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->